23 Januari 2011

Sitter i min säng och ska snart sova!

Helgen har varit riktigt bra utan vuxendricka.
Jag har hunnit med detta:
* Vara hemma hos mamma och pappa och bli sådär härligt bortskämd.
* Haft en dag i stallet sådär som man alltid hade förut och på det blev det en mysig ridtur på min favorit!
* Åka skoter med Cilla
* Äta as god middag med Zilla och kört hennes pappas minibuss.
* Fått hjälp av Zilla att skriva mitt CV.
* Plugga matte b, skriva inlämning och läsa några sidor i den tråkiga boken.

I veckan ska jag:
Lämna ut mitt CV på alla affärer i hela stan (typ)
Gå på banken och öppna ett sparkonto ( har fått för mig att jag ska ha råd att börja spara)
Boka tid för handledarkurs så att jag kan börja övningsköra.

Nu har ni fått massor av onödig information tack och hej !



Kommentarer
Postat av: ZILLA

Sånna här söndagar borde vi ha fler av tycker jag! <3

2011-01-23 @ 23:03:02
URL: http://ceciliagalliner.blogg.se/
Postat av: Cilla

Blogga oftare Linda, och skaffa en lite roligare design vettja ;D pussss

2011-01-26 @ 22:08:45
URL: http://erix0n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0