26 Januari 2011


Tänkte börja med att svara på en kommentar jag fick av Cilla . Jag vet att min design suuuger men det är så att jag inte har en aning om hur man gör en design haha! Så nu är min fråga, finns det någon där ute som kan tänka sig att göra en design till mig ? :D


Imorgon har jag sovmorgon börjar 10 ist för 8.15, sköööönt!
Ikväll har även pappren för körkorts tillstånd beställts så om en snar framtid kan jag äntligen ta mig ut på vägarna.


Vad mer vill jag säga denna dag? Jo jag längtar till fredag, inte för att jag har matte b (hemska ämne) utan för att det är just fredag och då hoppas jag på fest annars torkar jag nog ut ;)

As snygg bild som snart är 2 år gammal.

Kommentarer
Postat av: emma

jag skulle kunna :)

2011-01-27 @ 08:30:22
URL: http://emsestrindlund.devote.se
Postat av: Ronja

Fest fest alltid bäst! Härlig bild från den gamla goda tiden! :D

2011-01-27 @ 08:45:37
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0