29 Januari 2011


Sitter hemma i lägenheten ensam en lördagkväll, det borde inte vara tillåtet! Speciellt inte eftersom jag är sjukt sugen på att göra nåt kul men vad vet jag inte...  åhhh tänk om jag åkt hem idag så hade jag kunnat ligga i soffan nu och blivit uppassad av mamma och pappa... 

ska iaf dricka varma koppen soppa nu och sitta vid datorn hela natten bara för att inte känna mig lika ensam.. Ja för man känner sig inte lika ensam då man skriver med folk på msn och facebook..
imorgon ska jag sova länge (förhoppningsvis har ju en tendens att vakna ganska tidigt då jag sover helt ensam) sen ska jag plugga och förhoppningsvis inte sitta själv hela dagen.


för övrigt kan jag bara säga att jag vill att nåt rolig,nåt nytt och bra ska hända... börjar känna mig lite less på att bara leva veckorna in och ut likadant...
godnatt kanske skriver ett inlägg inatt om jag inte kan somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0